Kullanıcı kaydolurken verdiği vergi numarasını devletin sundugu bir webservisden kontrol ederek web servisdeki il,ilçe ve rol vs... bilgilerini kontrol ederek gelen değerlere göre kendi sistemime kayıt yapıyorum , belli bir süre sonra kullanıcı yeni bir rol alabiliyor şube veya depo açabiliyor , + bunun yanında webservisde kayıtlı olmayan kullanıcıya N/A isimli bir rol atayarak kayıt olmasına izin veriyorum.
Buraya kadar bir problem yok ancak ilerde bu webservise kayıtlı olmayan kullanıcı gidip kaydolursa bendeki N/A rolü güncellemeliyim yada webservise kayıtlı kullanıcı bir depo yada şube açar veya yeni bir rol için devlete başvurursa bu kullanıcıyıda güncellemeliyim kayıtlı depo yada şubelerine vede rollerine yenisini eklemeliyim , Bunun için dökümantasyonda nereye bakmalıyım ?