<!DOCTYPE html>
<html lang="{{ str_replace('_', '-', app()->getLocale()) }}">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="ie=edge">
<title>Layout Page</title>
@vite(['resources/js/app.js', 'resources/css/app.css'])
</head>
<body>
@yield('content')
</body>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/jquery-3.6.0.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/jquery-migrate-3.3.2.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/mmenu.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/chosen.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/slick.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/rangeslider.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/magnific-popup.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/waypoints.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/counterup.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/jquery-ui.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/tooltips.min.js') }}"></script>
<script type="text/javascript" src="{{ asset('assets/scripts/custom.js') }}"></script>
</html>
app.js
import { createApp } from "vue";
import App from "./layouts/App.vue";
import router from './router.js';
createApp(App).use(router).mount('#app');
App.vue
<template>
<div>
<h1>Home Page</h1>
<router-view></router-view>
</div>
</template>
<script>
</script>
Burada ilk yüklemede örneğin slide içerisindeki select box için farklı bir js kullanılıyor. (çalışıyor)
Ama örneğin route içerisinde about'a geçince tekrar home'a gelince bu js dosyası etkisini kaybediyor. Yani default browser select tasarımına dönüşüyor.